Karate Znamenáček – Česká Lípa, Česká Kamenice, Doksy, Libouchec

BOSU

ZAHÁJENÍ CVIČENÍ: 6.9.2018

13334717_1306823196014362_477611966_o

  • den: čtvrtek (Karin)
  • čas: od 17.45 do 18.45 hodin
  • den: pátek (Anička nebo Karin)
  • čas: od 16.30 do 17.30 hodin
  • kde: Stará hala vedle Kauflandu, Česká Lípa
  • cena: 70 Kč/hod.  Cvičíme během školního roku (od září do června).

Je možné zajistit permanentku. 10 hodin za 640 Kč nebo 20 hodin za 1.280 Kč.

Platnost  permanentky 3 měsíce 10 vstupů,     6. měsíců 20 vstupů

  • ve čtvrtek cvičí: Karin Znamenáčková
  • kontakt: 724 535 680 / nutná rezervace
  • e-mail: karin.znamenackova@seznam.cz
  • v pátek cvičí: Anička Peterková
  • kontakt: 775 968 238 / nutná rezervace

BOSU je měkká polokoule o průměru 65 centimetrů. Název vznikl ze zkratky anglického výrazu „both sides up“, česky tedy „obě strany nahoru“.

Na BOSU se dá cvičit měkkou stranou nahoru, kdy slouží na principu stupínku. S využitím jednoduchých krokových variací, rozmanitých výskoků, výdrží a balancí se tak velmi rychle dostanete do potřebného tempa. Po celou dobu zábavného cvičení na BOSU navíc automaticky zapojujete hluboko uložené břišní a zádové svaly, které běžným pohybem neposílíte a které jsou zodpovědné za správné držení těla.

Po otočení plochou stranou vzhůru plně využijete balančních vlastností této pomůcky. Na BOSU výborně posílíte celé tělo, ideální je zejména na posilování břišních a zádových svalů. Při klasickém posilování břicha klienty často bolí záda a posílení břišních svalů nemá požadovaný efekt. Při posilování s BOSU k těmto problémům nedochází a břišní svaly se tak posilují mnohem lépe a efektivněji.

BOSU se tak stává ideálním pomůckou pro zdravé hubnutí, zpevnění celého těla, trénink vytrvalosti a celkové kondice. To vše bez zatěžování kloubů, tvrdých dopadů a namáhání kolen.

BOSU je tedy vhodnou variantou také pro ty, kteří nezvládají složité aerobicové kroky a přesto se chtějí vydatně zapotit, pro klienty s bolestmi zad nebo kolen a pro klienty s nadváhou.

Pozitivní účinky cvičení na BOSU®:

  • jedním z hlavním cílů cvičení na BOSU® je správné držení těla, tedy prevence bolestí zad a problémů s tím souvisejících
  • zpevnění svalů celého těla, včetně svalových skupin, které běžným cvičením nelze posílit (centrum těla – hluboké břišní a zádové svaly)
  • zlepšení rovnováhy a stability těla
  • zpevnění šlach a vazů
  • zvýšení sebevědomí a dobrý pocit