Karate Znamenáček – Česká Lípa, Česká Kamenice, Doksy, Libouchec

BOSU

Cvičíme během školního roku (od září do června).

SOBOTA PLNÁ POHYBU v zeleném. Díky všem za pěknou akci!!

13334717_1306823196014362_477611966_o

  • den: čtvrtek (Karin)
  • čas: od 17.45 do 18.45 hodin
  • den: pátek (Anička nebo Karin)
  • čas: od 16.30 do 17.30 hodin
  • kde: Stará hala vedle Kauflandu, Česká Lípa
  • cena: 60 Kč/hod.

Je možné zajistit permanentku. Deset hodin za 550 Kč nebo dvacet hodin za 1.080 Kč.

  • ve čtvrtek cvičí: Karin Znamenáčková
  • kontakt: 724 535 680 / nutná rezervace
  • e-mail: karin.znamenackova@seznam.cz
  • v pátek cvičí: Anička Peterková
  • kontakt: 775 968 238 / nutná rezervace

Fotografie ze Soboty plné pohybu (květen 2012) najdete zde: http://znami.rajce.idnes.cz/Sobota_plna_cviceni_26.5.2012
Fotografie ze Soboty plné pohybu (duben 2014) najdete zde: http://znami.rajce.idnes.cz/Sobota_plna_pohybu_26.4.2014

_MG_7033

Pohybovky, cvičení dětí,Bosu,Flexi-bar,AE,Fitball

BOSU je měkká polokoule o průměru 65 centimetrů. Název vznikl ze zkratky anglického výrazu „both sides up“, česky tedy „obě strany nahoru“.

Na BOSU se dá cvičit měkkou stranou nahoru, kdy slouží na principu stupínku. S využitím jednoduchých krokových variací, rozmanitých výskoků, výdrží a balancí se tak velmi rychle dostanete do potřebného tempa. Po celou dobu zábavného cvičení na BOSU navíc automaticky zapojujete hluboko uložené břišní a zádové svaly, které běžným pohybem neposílíte a které jsou zodpovědné za správné držení těla.

Po otočení plochou stranou vzhůru plně využijete balančních vlastností této pomůcky. Na BOSU výborně posílíte celé tělo, ideální je zejména na posilování břišních a zádových svalů. Při klasickém posilování břicha klienty často bolí záda a posílení břišních svalů nemá požadovaný efekt. Při posilování s BOSU k těmto problémům nedochází a břišní svaly se tak posilují mnohem lépe a efektivněji.

BOSU se tak stává ideálním pomůckou pro zdravé hubnutí, zpevnění celého těla, trénink vytrvalosti a celkové kondice. To vše bez zatěžování kloubů, tvrdých dopadů a namáhání kolen.

BOSU je tedy vhodnou variantou také pro ty, kteří nezvládají složité aerobicové kroky a přesto se chtějí vydatně zapotit, pro klienty s bolestmi zad nebo kolen a pro klienty s nadváhou.

Pozitivní účinky cvičení na BOSU®:

  • jedním z hlavním cílů cvičení na BOSU® je správné držení těla, tedy prevence bolestí zad a problémů s tím souvisejících
  • zpevnění svalů celého těla, včetně svalových skupin, které běžným cvičením nelze posílit (centrum těla – hluboké břišní a zádové svaly)
  • zlepšení rovnováhy a stability těla
  • zpevnění šlach a vazů
  • zvýšení sebevědomí a dobrý pocit